تاریخ : یکشنبه, ۲۲ تیر , ۱۴۰۴ Sunday, 13 July , 2025
2
قائم‌مقام شرکت فولاد خوزستان در ديدار معاون بيمه ايران؛

با درایت مسئولان بیمه ایران رضایت حداکثری کارکنان فولاد خوزستان حاصل خواهد شد

  • کد خبر : 2941
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۹
با درایت مسئولان بیمه ایران رضایت حداکثری کارکنان فولاد خوزستان حاصل خواهد شد
به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات بیمه ایران و‌ با هدف هم‌افزایی و بازدید میدانی، دکتر علی‌رضا آموزگار معاون فنی بيمه ايران به همراه شاهین داغری مدیر کل شعب بیمه ایران استان خوزستان، با دکتر علی‌رضا مخبر‌دزفولی قائم‌مقام شرکت فولاد خوزستان در امور ستادی دیدار و گفتگو کردند.

در اين صمیمانه دکتر علی‌رضا آموزگار معاون فنی بيمه ايران كشور ضمن ابراز خرسندی از انتخاب بیمه ایران از سوی مجموعه فولاد خوزستان، اظهار داشت: بزرگترين ارائه‌دهنده خدمات بیمه کشور در مسیر تازه‌ای از تحول و بازسازی قرار گرفته است. مسیری که در آن رضايت مشتری در اولویت قرار دارد. ماهیت شغلی فولاد، سخت و دشوار است. مهم‌ترین و‌ حساس‌ترین قراردادهای سال در حوزه بیمه است، چرا که با آرامش ذهنی گره خورده است. انعقاد قرارداد بیمه ایران با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد کشور، نقطه‌ی عطفی در مدت زمان فعالیت شرکت بیمه ایران است. سابقه‌ی ۹۰‌ ساله بیمه ایران نشان از عمق ارائه خدمات، تجربه‌‌اندوزی و در صنعت بیمه کشور دارد.

معاون فنی بیمه ایران در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری مستمر شرکت فولاد خوزستان، ابراز داشت: ‏‏«فولاد خوزستان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور، از شرکای راهبردی ‏بیمه ایران محسوب می‌شود و ارائه خدمات جامع و به‌روز بیمه‌ای به این مجموعه، در اولویت برنامه‌های فنی ‏و عملیاتی ما قرار دارد‎. ارتباط مستقیم با ‏بیمه‌گذاران کلان، بستر مناسبی برای شناسایی دقیق نیازها، رفع موانع احتمالی، و طراحی راهکارهای ‏عملیاتی مؤثر فراهم می‌آورد‎.

در ادامه دكتر مخبر دزفولی با اشاره به اهميت بالای سلامت و رضايت كاركنان برای شركت گفت: دغدغه های كاركنان در زمينه بيمه می‌بایست برطرف شود. کندی سیستم، افزایش مراکز طرف قرارداد، بهبود شیوه ارزیابی نسخ درمانی‌ و قطعی سیستم، مواردی هستند که انتظار می‌رود، از سوی کارگزاری بیمه برطرف شوند. قبل از این هم از طریق نتایج نظرسنجی رسمی سالیانه شرکت تصمیمات مهمی را مبتنی بر نظرات کارکنان اتخاذ کرده ایم که بعضا موجب تغییر شرکت های بیمه گزار شده است. اطمینان داریم با درایت مسئولان بیمه ایران رضایت حداکثری کارکنان حاصل خواهد شد.

شاهین داغری مدیر شعب بیمه ایران استان، تداوم ارتباطات موثر با هدف حل مشکلات، رفع دغدغه‌ها را اولویت بیمه ایران دانست و افزود: تامین آسایش و آرامش بیم‌شدگان، تامین امنیت سرمایه‌گذاری از دیگر مواردی هستند که به صورت جدی دنبال می‌شوند. شعار شرکت بیمه ایران، جذب و فراهم نمودن رضایت‌ مشتری است. انعقاد قرارداد با شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تاثیرگذار در صنعت فولاد، نقطه‌ی عطفی در کارنامه شرکت بیمه ایران است. تلاش سیاست‌گذاران این مجموعه تامین رضایت کارکنان فولاد خوزستان است.

محمدرضا اقبالی مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر، سرمایه انسانی را بالاترین داشته فولاد خوزستان دانست و افزود: خواسته‌ی قلبی مدیران این مجموعه عظیم صنعتی فراهم‌ نمودن آسودگی و آرامش‌ کارکنان است. یکی از اقدامات منحصر به فرد، پرداخت کامل حق بیمه از سمت شرکت است. به روز نمودن تعرفه‌ها و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد از دیگر اقدامات انجام شده است‌.

گفتنی است؛ شرکت سهامی بیمه ایران اولین، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه در ایران و تنها شرکت دولتی در زمینه بیمه است. شرکت سهامی بیمه ایران با بیش از ۲۶ درصد سهم بازار بیمه کشور بزرگترین شرکت، بر اساس سهم بازار، نه تنها در صنعت بیمه که در کل نظام مالی جمهوری اسلامی ایران است.

ابراهیم متین‌سیرت

لینک کوتاه : https://diyarsanat.ir/?p=2941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.