بانک کشاورزی، از زمان تأسیس تاکنون، بهعنوان یکی از بازوهای توانمند دولت و وزارت جهاد کشاورزی، نقش مهمی در حمایت از کشاورزان و دامداران ایفا کرده است. این بانک با جذب سپردههای مردمی، بهویژه از قشر زحمتکش کشاورزان و دامداران، و پرداخت تسهیلات در بخشهای مختلف تولیدی از جمله گلخانهها، مرغداریها، پرورش ماهی، کشت گیاهان دارویی و سایر حوزههای کشاورزی و دامپروری، سهم قابل توجهی در تأمین امنیت غذایی کشور داشته است.
بانک کشاورزی شعبه ایذه نیز در سالهای گذشته، همواره بهعنوان نهادی خدمتگزار و حامی کشاورزان و دامداران شناخته میشد. اما متأسفانه، براساس نظرسنجیهای انجامشده از کشاورزان، دامداران، مشتریان بانک و اتاق اصناف مرتبط، طی یک تا دو سال اخیر، موج گستردهای از نارضایتی و ناامیدی نسبت به عملکرد این بانک، بهویژه در حوزه تکریم اربابرجوع، گزارش شده است. رفتار نامناسب و عدم تعامل شایسته از سوی مسئول شعبه با مشتریان و حتی کارکنان، زمینهساز این نارضایتی شده و پیامدهای نامطلوبی را برای بانک در پی داشته است.
نتیجه این شرایط، مهاجرت مشتریان وفادار بانک کشاورزی به سایر بانکها و کاهش چشمگیر منابع مالی این شعبه بوده است. در حالی که بانک کشاورزی ایذه روزگاری در سطح کشور بهعنوان یکی از شعب ممتاز در جذب مشتریان و منابع سپردهای شناخته میشد، اکنون به دلیل مدیریت نامناسب و نارضایتی مشتریان، با افت شدیدی مواجه شده و آیندهای مبهم پیش روی آن قرار دارد.
بدین وسیله، از مسئولان ذیربط تقاضا داریم با اتخاذ تدابیر لازم و رسیدگی فوری به این موضوع، اعتماد دوباره کشاورزان، دامداران و شهروندان شریف شهرستان ایذه را به این بانک باسابقه جلب کنند.
جمعی از کشاورزان، دامداران و دلسوزان شهرستان ایذه